If you never try you'll never know



Det har inte blivit mycket skrivet idag. Jag har varit upptagen. Jag är upptagen. Men jag vill inte inse det. Vi har det sista provet i Naturkunskap A i morgon. Jag har fått G+ och VG+ på de senaste och jag är verkligen inte muntligt aktiv, så man kan ju säga att detta prov är lite viktigt. Om jag bara får G lär jag ju inte få ett VG i betyg. Men jag hatar naturkunskap. Och jag orkar inte bry mig.

Så, nu fick ni veta lite av det. Ointressant? Ja! Men det behövdes skrivas. Hon är redan kvart över elva och jag har inte ens haft datorn på i en timme idag. Snacka om framsteg! Bara det inte leder till att jag sitter här för sent. Men jag måste verkligen plugga mer på naturkunskapen så jag lär gå. I morgon är det fredag och klassfest! Eller vad man nu kallar det nuförtiden. Jag ser lite fram emot det... med tanke på att alla i klassen förutom enstaka personer ska komma. Men det ska vara hemma hos ***...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback