Peace will arise and tear us apart


När jag var nio-tio år gammal fick jag en spargris i form av ett bananhus av Petra. Där i har jag i över fem år nu lagt tiokronor. Jag har alltid älskat tiokronor! De är så fina, guldiga och små. Det är lite som att ha sin egna lilla pengabinge som farbror Joakim hemma. Alla samlar ju på något, eller hur? Jag samlar bland annat på tiokronor. Och allting relaterat till Muse.

Varje gång jag har fått en tiokrona har jag lagt den där i. Inte av någon speciell anledning, jag sparade inte till något. Jag ville bara inte använda dem. Jag räknade dem igår och jag har lyckats samla ihop 90 tiokronor, 900 kronor. Utan att jag ens tänkte på att jag hade dem där. Så vad jag funderar på nu är att använda dem. Till Muse, Wembley, London, september 2010. Wembley kommer bli som en milstolpe i mitt liv. Så efter Wembley är det kanske dags att tömma bössan, börja på nytt igen. Åh, vad jag älskar hur Muse påverkar mig, utan dem skulle jag inte vara lika lycklig. You make me sick, because I adore you so. Det roliga är att den meningen är så sann. Jag mår illa just nu för att jag så gärna vill ha en biljett, för att jag måste ha en.

 




You make me sick because I adore you so.



Kommentarer
Postat av: Gösta Bergman

Du är rik :D ;D

Postat av: no names

space dementia <3

2009-11-23 @ 16:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback