That's what made me see where I was going wrong


Idag har jag varit en duktig flicka. Jag gick upp redan klockan elva efter nio timmars sömn och efter frukost och dusch började jag städa mitt rum! Halvvägs klar resulterade det dock i att jag satt och klippte och sydde i en tröja jag hade fått av mamma, för att hon inte ville ha den. Den blev helt klart snyggare! Sedan städade jag klart. Det vill säga att jag slängde skit och la undan lite kläder och annat. Fast ett otränat öga skulle nog uppfatta mitt rum som stökigt fortfarande.

Jag har bestämt mig för att göra en banan och chokladsmulpaj till ikväll (vilken är himmelskt god!) så jag måste gå ner till Vi och köpa lite bananer och havregryn senare idag. Men nu, nu måste jag göra klart min laborationsrapport och börja på bokrecensionen. Livet är hårt...

Jag har börjat tycka min dator låter som en tvättmaskin ibland. What the fuck?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback