Vad vore jag utan dina andetag?


Jag skulle ge dig, allting du pekar på. Men bara när du inte hör, vågar jag säga så.

Jag känner mig duktig och det känns bra. Väldigt bra. Jag kom hem vid tjugo i fem idag och jag satte mig inte i soffan för att sova. Jag åt mellanmål i köket (bara det är ett stort framsteg) och gick sedan upp för att göra skolarbete! Ja, ni hörde rätt. Skolarbete. Jag är nästan klar med laborationsrapporten i kemi. Det är alltid så kul att skriva såna, för man känner sig så mycket bättre än vad man är när man använder sig av bra formuleringar och nya termer. Och när layouten är riktigt fin. Den ska inte bara vara bra, den ska se bra ut också. Så tycker i alla fall jag! Då blir allt mycket roligare.

Nu ska jag gå ner och baka muffins. Är sugen på att göra det.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Oh, tack så mycket :D Ja, jag såg, men jag glömde svara :O Ja, vi får väl se hur det blir. Jag ska fundera lite.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback