You know, you know - no you don't, you don't


Det känns ju sådär lagom kul när man pallrar sig till skolan till kvart i elva och sedan när man kommer dit får man reda på att man började fem i ett! Fast jag måste nog ändå säga att det var ganska bra. Jag hade inte kunnat sova längre, eftersom byggubbarna håller på och går på taket här hemma, och nu får jag ju faktiskt lite skolarbete gjort! Trot det eller ej men jag har börjat på min laborationsrapport och skrivit nästan hälften.


Nu ska jag gå ner och göra lite lunch sedan måste jag rusa till bussen igen!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej! Tack så mycket :) Just det, kan du se sidogrejen? För jag kan se den på min Mac, men när jag kollade på vår hemdator, som är windows, var den längst ner. Fail? XD Hoppas du hade kul i Frankrike! Jag vet - blogg.se är jobbigt. Jag får alltid gå in på arkiv och titta där, för allt försvinner ju. Ja, jag får se. Det skulle ju vara roligt att se dem, men annars får vi väl hänga utanför som två nördar. Vi får hitta på något snart! Kram :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback