I know you're in this room


Jag satt och försökte fotografera min gåshud förut. Det gick inte så bra. Alltid när jag tar fram kameran så försvinner den. Och annars ser jag ut som en jävla gorilla för jag har så långt hår! I alla fall.

OM EN DAG ÄR VI DÄR. KÖAR. Jag kan inte fatta det. Förstå det. Att det faktiskt är världens bästa band vi köar till. Och att de faktiskt spelar i Helsingfors just nu. Om inte konserten redan är slut vill säga... klockan är ju en timme mer där också. Jag har packat allt jag behöver. Provat ut kläderna jag ska ha på mig i morgon. Det är mycket kan jag informera er. Jag gick ut några minuter vid sju och jag svettades fortfarande. Men man fryser ju mer efter ett tag. Och det blir kallare på natten.

Det här är troligtvis mitt näst sista inlägg innan Muse. I know you're in this room, I'm sure I heard you sigh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback