Är du också själv?

Jag satt precis och laddade över lite bilder från min dator till ett USB-minne för mamma ville skriva ut dem till våra fotoalbum. Det resulterade i att jag satt och kollade på massa gamla bilder som jag nästan glömt bort att jag har. Gamla bilder på mig och Sandra, Sara, förra klassen, Sofia Widegren, Ebba, massor! Jag hinner inte lägga upp alla nu för nu måste jag verkligen göra läxor. Men jag lägger upp den här så att jag påminner mig själv om att jag ska lägga upp fler senare.

Första veckan i sjuan. Tre år sedan. Från vänster: Emelie, Hanna, Sofia W, Malin, jag, Sofia C, Otto, Marika, Ebba, Oscar, Darío, Annika. Niklas, Sofia L, Ylva och Daniel. Jag kan inte fatta att vår tid är över. :'( Faan. Jag saknar er.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback