30

Idag är det alltså en månad kvar till Muse kommer hit. Trettio dagar. Och om, tja, tjugonio dagar kommer Emelie och jag befinna oss där! Första dagen på lovet kommer det vara också. Snacka om perfekt! Haha, jag minns för två år sedan, när jag skrev "Tjugofem dagar kvar till Muse". Jag måste göra om det! Om fem dagar.

Så hur har min dag varit då? Ja... lång? Och jag är fortfarande pissed för att vi har en extra mattelektion på fredagsmornar och börjar halv nio istället för halv tio. PLUS att de förlängde mattelektionen på onsdagar med tjugo minuter. Okej, det här inlägget blev inte bra, haha! Jag har tappat stinget lite på sistone. Vet inte vad jag ska skriva om. Och nu kommer jag inte på något mer, så god natt på er!


Kommentarer
Postat av: anna

du måste ju inte skriva alltid :P lägga upp en låt eller bild går mkt fortare och man behöver inte tänka ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback