The Lost Symbol

Haha, ni vill inte veta vad jag satt och gjorde idag i skolan! Jag sa ju att jag skulle gå in på en spelsida, men jag orkade inte. Så istället satt jag och spelade hjärter! Det är faktiskt riktigt kul. Plus att jag vann två gånger av tre också. Jag är skillad.

På tal om ingenting. Jag måste visa mitt senaste inköp! Eller, näst senaste. Dan Browns nya bok The Lost Symbol! Jag har inte riktigt börjat läsa den seriöst än, eftersom vi läser en annan bok i skolan och jag vill läsa Dans Browns böcker "ensamma". Denna är dock den första av honom som jag läser på engelska. Jag kan bara inte vänta ett halvår innan den blir översatt! It's too tempting. Och det är alltid bra att läsa lite utmanande texter på engelska, man lär sig något varje gång man läser! (Nu ska jag gå och fotografera den...).

 

Det är lite irriterande att det är en inbunden bok. För man kan ta av omslaget. Och det trillar bara av. Så jag tar hellre bort det, men då är det bara en helt svart tråkig bok! Jag får ta och köpa pocketen sen när den kommer ut, bara för att. Jag kommer nog vilja läsa den på svenska sen också. :)



Kommentarer
Postat av: Gösta Bergman

är väldigt frestad att läsa den boken :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback