Happy birthday ♥

Fy fan vad trött jag är! När de andra hade idrott idag la jag mig på en bänk utomhus och lyssnade på musik. Jag är seriös nu... jag somnade! Men det var klart värt det att vara trött idag, "i'm going to play bass now :)", haha! Jag ska lägga mig om någon timme så jag orkar med provet i morgon. Jag vet inte om jag kan allt men jag bryr mig seriöst inte. Det är så jävla tråkigt så varför ska jag sitta och lära mig det då?

Idag fyller en viss person år. Femton fina år. Jag älskar dig! Jag lyssnar på Billie Jean du skickade förut. FAN VAD BRA DE VAR. Ni får en video av det för det är så bra.

 


Kommentarer
Postat av: indeed :)

so you're going to play bass now? see you



Hahah, vi är festliga. Coldplay <3

2009-09-21 @ 22:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback