Must we do as we're told?

I morgon börjar jag för första gången i veckan tidigt så jag tänkte lägga mig tidigt också. Eller, ehm, glöm det där med att "lägga sig". Jag ska sätta mig i sängen, läsa lite i "The Story Of Muse", lyssna på skivan en gång på iPoden och somna lycklig. Jag funderade på att kolla på DVD'n en gång till också men jag har redan sett den två gånger idag så det kanske får räcka? Nyss kollade jag med mamma & pappa. Mamma gick efter halva men pappa stannade hela! Wow.

Efter skolan i morgon måste jag pluggaaaa. Jag har skjutit fram det hela veckan, och helgen för den delen. Eller visst, jag har småpluggat. Typ glosor. Men det är ju lätt. Jag har matteprov på fredag så jag måste gå igenom allt (jag tror) vi ska ha. Och så måste jag skriva den där förbannade labrapporten som jag inte förstår mig på, den ska in nästa vecka. Och plugga till naturkunskapsprovet på tisdag jag inte ens visste vi skulle ha förrän igår måste jag också göra. Och varför jag säger allt detta vet jag inte. Kanske för att påminna mig själv! United Staaaaates, United Staaaiaiaates of! God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback