Natten vi kysste all skit vi gått igenom

Fy fan vad jag har varit trött idag. Visserligen var det inte lika tråkigt att gå till sjön och undersöka den som jag trodde. Men när vi fick uppgiften att skriva en labrapport på två sidor blev jag trött. Jag vet inte ens hur man gör! Min grupp hade i alla fall lätt den skönaste platsen. En nybygd och jättefin brygga, medan de andra fick sitta på stenar eller ingenting alls på sina ställen. Stackare. Jag måste säga att Dagy ligger på ett jättefint ställe! Hästhagar, nära till en sjö, skogen, men ändå nära där man bor och Mörby Centrum.

Nu börjar Idol snart! Jag känner att jag inte har haft så många bilder här på ett tag... Jag får ta och åtgärda det. Men just nu ska jag som sagt se på Idol. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback