Paranoia is in bloom

Idag har varit en bra dag. Jag har lyssnat på The Resistance på min iPod. Jag har smsat med Joakim och fått reda på att Dan Browns nya bok The Lost Symbol har släppts på engelska. Det var jättegod mat! Det var fint väder, fast jag hade ändå lite för lite kläder så det var rätt kallt. Jag satte upp baksidan på Q i mitt skåp och det blev FINT. Jag åkte till Friberga med Flays och Lillknorr och träffade massor med lärare. Tyvärr inte Kristoffer. Vi satt kvar där till kvart över sju och spelade Alfapet och lyssnade på musik. Det gick ingen buss hem så jag fick ta 607an och gå och vänta och sen ta 611an. Jag såg på Idol. Precis när Idol slutade zappade jag över till MTV och såg Muse spela Uprising på VMA igen. Jag har lyssnat ännu mer på The Resistance! Jag tog med iPoden och högtalare in i badrummet när jag duschade.

Och nu måste jag gå igenom halva matteboken så jag förhoppningsvis kan det mesta vi ska ha prov på i morgon! Sedan måste jag nog sova lite med... I morgon ska jag kanske till Sätra Äng med lite gamla vänner och... ja, jag vet inte vad vi ska göra. Pontus bor där i alla fall. Och Gösta vill ha med mig, haha. Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback