We're not droplets in the ocean

Jag tänkte väl att någon skulle uppmärksamma dubbningen på "Kommissarien och havet" igår! Jag kollade på det med mamma och pappa och det var inte bra. Jag vek mig av skratt för det lät så otroligt fånigt och fjantigt! Läs artikeln om det här.

Jag känner mig duktig som håller på och plugga lite. Engelska ord VS spanska ord. Och så fick jag massor med kemi gjort i skolan idag. Jag kände mig ambitiös som stannade kvar på lektionen för att fråga om lite saker. Hon sa att man fick gå tidigare om man ville och stanna om man ville. Alla sprang ut, kort sagt. Jag och några till var kvar. Förresten, till skillnad från min mattelärare älskar jag min kemilärare! Anna Karin!


Kommentarer
Postat av: anna

tack så jättemkt! :D

haha varsågod, fixade det precis :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback