Thailand



Snacka om att man känner sig som en äkta turist när man har keps, solbrillor och flytväst...

Så har man ridit på en elefant! Fast det var igår faktiskt. Och vi "red" inte direkt utan vi satt på en bänk ovanpå elefanten! Men det var jävligt häftigt. Vår elefant var ganska vild av sig och rev ner massa träd på vägen och sprutade ner mig med vatten flera gånger, haha! Sedan fick jag lära mig att elefanten är det enda djuret i världen som inte kan hoppa. Samt att om de lägger sig ner är det inte säkert att de kommer upp igen, och deras lungor mosas då. Jag undrar hur de sover? Igår paddlade vi även i en supergrund flod, därav flytvästarna, som inte direkt behövdes dock.

Idag har vi bara slappat vid hotellet och båda mina bröder och jag har bränt oss... Men men, man måste ju bli röd innan man kan bli brun! Eller hur? Nu sitter vi och kollar på kinesiska MTV och käkar chips. Snart ska vi ut och äta middag, fast jag vet inte riktigt var... vi får se helt enkelt. Jag hoppas alla har det bra i Sverige! Hos er är det minst 40 grader kallare än här...


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hihi, jag tror de lutar sig mot träd när de sover :D

Nu blir jag avundsjuk! jag vill också ha sol och elefanter och en massa sånt. XD Men snart är det sportlov, wihoo!

Postat av: madde

Åh, vad jag är avundsjuk! Här har det snöat hela dagen...

2010-02-13 @ 18:24:29
URL: http://utanstrumpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback