Thailand


Är det bara jag som tycker att vi ser extreeemt inklippta ut på den här bilden?

 

Nu känner jag mig riktigt duktig på att uppdatera minsann! Nästan en gång om dagen! Så jag kan väl fortsätta berätta vad vi har gjort på dagarna här. Idag var vi på stranden hela förmiddagen och fram till ungefär tre. Joakim och jag körde kedjeleken med städer i flera timmar, haha! Jag vet inte riktigt vem som förlorade eftersom de andra också fick hjälpa till när vi inte kom på någon stad. E och Y var de värsta bokstäverna... jag tror vi fuskade lite, hehe.

 

Sedan efter det åkte vi till Patong Beach (som ligger ungefär en halvtimme härifrån) där det ligger massa affärer, barer, restauranger, klubbar, discon och så vidare. Jag köpte hatten på bilden och ett par röda Ray-Ban. Snacka om turistfälla, alla kunde svenska ord! På bilden står vi på stranden! Extremt vit sand var det. Vi åt på en utomhusrestaurang som låg precis bredvid beachpartyt så det var gratis hög musik hela kvällen! Efter det gick vi till en ascool bar där vi fick ett fyra-i-rad-spel att leka med. Servitrisen utmanade Joakim att spela om fyra öl, fyra tequila och en juice (till mig då, hehe) men han bangade ur! När mamma, pappa och jag skulle åka hem trodde hon att jag var Joakims flickvän också... haha...

 


Kommentarer
Postat av: Flays

Gud vad härligt det ser ut. Här hemma är det just nu -4.. ganska milt, var tidigare -6.... lyllo!

2010-02-14 @ 19:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback