Thailand



Söta små elefanter gick runt på stranden och vi var bara tvugna att fotografera oss med dem!

Herrejävlar vad varmt det är i Thailand. Det är fyrtio grader eller något sånt i solen! Flygresan gick i alla fall väldigt bra och det kändes inte alls som att vi flög i elva timmar. Pappa och jag satt på rad två (!) och mamma och Basti på rad sju och det var ett ganska så stort plan. Det var väldigt bumpigt när vi flög över Himalaya (väldigt passande eftersom det var då de flesta skulle försöka sova…) och de två sista timmarna innan vi skulle landa. Först verkade som att vi aldrig skulle kunna få någon frukost! Men sedan lugnade det sig lite, och vi hann äta precis innan vi var framme.

 

Vårt hotell är väldigt fint och det ligger precis vid havet! Jag delar rum med Basti och Joakim och mamma och pappa har ett eget några rum bort. Det roligaste är nästan att det finns ett fönster mellan duschen och sovrummet! Det går att dra för från insidan, men ändå!

 

Idag fyller pappa 60 år så vi ska åka till en restaurang precis vid havet en bit bort härifrån. Det kommer bli väldigt kul tror jag! Annars har vi planerat en heldag till djungeln med elefantridning bland annat på torsdag och en resa till Phi Phi-öarna på måndag! Sedan har vi inte tänkt så mycket mer än, men shoppa i stan ska vi också göra, och vara på stranden så klart. Det är så fint här!



Kommentarer
Postat av: Anonym

GUD SÅ HÄRLIGT DET LÅTER! finular på hur jag kan teleportera mig dit. Vi red också på elefant när vi var där! Det är en grymt cool upplevelse!

2010-02-12 @ 15:00:40
Postat av: Flays

Det var jag som skrev XD Glömde fylla i namn!

2010-02-12 @ 15:01:16
Postat av: Elin

Jävlar va smal du är Tessan!!! :O

2010-02-27 @ 20:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback