You don't know anything about me



Världens sötaste strumpor som jag fick av Mimmi, Gaby och Malin i lördags!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag. Jag vet inte alls, faktiskt. Det enda jag tänker på nuförtiden, eller vad man nu säger, är att vi åker på söndag! Och att om en vecka kommer jag ha träffat Joakim igen. Åh, det är så underbart! Jag saknar honom massa redan. Och jag kom precis på att jag vill köpa bilejtter till Roskilde innan vi åker! Så jag får ta och göra det snart.

HAHA NU KOM JAG PÅ VAD JAG TÄNKTE SKRIVA! Igår när jag hade gått och lagt mig och klockan var ungefär kvart i ett kom jag på att jag hade glömt välja mina individuella val som man bara kunde välja fram till den 31 januari! Så jag fick panik och hoppade upp ur sängen och satte på datorn. Jag hade inte ens någon aning om vad jag skulle välja för reservval. Jag bad till Matt att man fortfarande skulle kunna välja sina val vilket man kunde! Allt tack vare Matt. Så jag bläddrade febrilt genom häftet med alla individuella val och kom fram till att jag ville välja astronomi och webbdesign som reservval. Och spanska och konsten att tala som första val då så klart, men det hade jag ju redan bestämt. Jag hoppas jag får mina första val... fast astronomi verkar kul faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback