You gotta be stronger than the stories




Vad konstigt ordet "varje" ser ut kom jag och tänka på nu när jag skrev det så många gånger i samma mening. I alla fall, i morgon åker vi till Thailand! Taxin till Arlanda kommer och hämtar oss fyra ungefär halv sex på kvällen dock, så det är ungefär en dag kvar. Sedan tar flygresan ungefär elva timmar plus att Thailand ligger sex timmar före Sverige, så vi kommer komma fram på måndag eftermiddag. Joakim landar bara två timmar efter oss!

Jag tror jag har packat ned det mesta som ska med nu, får inte glömma något! Även sex kilo skolböcker och minilaptopen ska med. Och vi får bara ha med oss tjugo kilo inklusive handbagage! Hoppas Bastis väska är jävligt lätt så jag kan sno lite av hans kilon. Sista kvällen hemma ska spenderas med en påse Estrella.


Kommentarer
Postat av: anna

vad kul! jag hade gärna åkt på semester nu :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback