You're the target that I'm aiming at


Hej allihopa! Nu är jag hemma igen! Vi landade på Arlanda midnatt till tisdag. Exakt midnatt! Sedan var vi hemma ungefär vid två. Och så började jag skolan åtta dagen efter, härligt! Verkligen. Inte. Jag vet att jag inte har skrivit något på länge... men jag hinner inte! Jag har pluggat ända sedan jag kom hem vid fem idag och jag har fortfarande massor att göra. Kemiprov, biologiprov, fysik, matte, engelska, svenska... listan kan göras längre. Men det är väl saker man får ta när man reser bort. Thailand var bara helt underbart! Fast det är ändå otroligt skönt att vara hemma igen. Nu måste jag återgå till böckerna men jag lägger in bilder när jag får tid!


Kommentarer
Postat av: OKÄND FÖR I HELVETE

HATAR DIG SÅ JÄÄVLAAA MYCKET, UPPDATERA FÖR I HELVETE INNAN JAG SÖKER UPP DIG OCH SKJUTER DIG I HUVUDET GAAAAH UPPDATERAAAA!!!!!!!!!!!!! DINA FANS GRÅTER, SERIÖST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-02 @ 01:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback