-




How you are my hero. How you're never here though.



Kommentarer
Postat av: Gösta

Självklart att jag kommer är osäker om jag hinner klockan 11 Men jag kommer i tid till middagen. Jag ska nämligen till doktorn för att titta på mina bröstsmärtor. Gud vad det lät allvarligt men så är det. Det är säkert bara en muskel som krampar xD eller något. Skulle bara titta upp det. :D ;D Jag hör av mig, imorgon i skolan. För då vet jag om jag har fått tiden :D Men troligtvis doktor, jag har hört rykten att du skall bjuda på en väldigt god gryta. Det kanske är helt fel, vilken mat som helst skulle vara god om du inte skulle göra grytan xD Med vilken mat som helst menar jag utan grönsaker och fruky och sådant äckligt!

2010-01-28 @ 19:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback