Dreams I can't make sense of


Det var något jag hade tänkt säga här men som alltid när jag kommer hem och sätter mig här för att skriva glömmer jag bort det. Eller ja, nu var det ju över fyra timmar sedan jag kom hem, men ni förstår vad jag menar.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag så jag kan berätta om den roliga eftermiddagen vi hade idag! Eller jag tycker den var rolig i alla fall. Vi skulle egentligen ha biologi vid ett men vår lärare var borta så vi fick se på ett avsnitt av ett program om genteknik i en halvtimme. Efter det fick vi lite extra rast och sen var det fysik och matte, samma klassrum, samma lärare. Mellan kvart över två till tjugo över fyra! Den eftermiddagen är alltid så mysig. :) Kanske låter galet, men den är det! Efter halva tiden får vi frukt och sen fortsätter vi bara med att räkna matte i en timme eller så. Extra skönt är det om det är någorlunda tyst i klassrummet så man inte blir så trött sen...

Sen på vägen hem snöade det som attan och jag kunde inte ens titta upp när jag gick till bussen. Som tur var kom det en buss precis samtidigt som mig så jag kom hem fort! Det var den dagen, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback