Födelsedagspresent


Oj oj, det börjar bli sent och jag har inte hunnit skriva någonting här än! Jag har inte hunnit göra någonting känns det som faktiskt. Vi slutade en kvart för tidigt, runt kvart över tre, thanks to the brandalarm, och jag åkte in till stan direkt efter. Fick dock stå och vänta i tjugo minuter på en buss som gick till tunnelbanan. Härligt! Väl inne köpte jag i alla fall ett par svarta Dr. Martens 8 hål! Jag älskar dem. Har på mig dem nu och är förvånad över hur bekväma de är. Som vanligt velar jag lite över om de är i rätt storlek, jag har i 39. De känns ju lite stora, eller mycket plats för tårna, men de ska ju vara så! Och att jag skulle kunna ha 38 verkar ju konstigt.

Nu tappade jag tråden lite, jag har inte hunnit göra någonting, som sagt. Kom hem runt halv sex och fram till nu är det mesta jag har gjort att göra middag, äta middag och prova skorna, samt suttit framför datorn. Jag har redan läst läxan till i morgon på tunnelbanan, förutom engelskaläxan till i morgon som jag inte orkar göra för den är så lätt, men jag har en annan sak jag måste göra. Skriva ut inbjudningar till mitt födelsedagsfirande! Det är mycket man måste göra när man fyller år minsann... Mina händer stinker vitlök som fan förresten.

Bilden är inte direkt bra, men det ser lite kul ut med skuggan under sulorna, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback