I move a little bit closer


Så var man sexton år då. Ett år äldre (ett år klokare?), men egentligen bara en dag äldre! Det känns lite konstigt att säga att man är sexton, sex-ton, låter så mycket! Fast jag tyckte ändå att femton lät alldeles för lite, så det är bara bra. Ibland känner jag mig som jag borde varit arton för länge sedan, men ibland är jag ändå glad att jag är liten. Förutom att jag vill kunna åka och se Muse var jag vill utan tillåtelse! Fast hade jag varit arton och fått göra det hade det varit så mycket annat jag hade behövt tänka på. Livet... Nu har jag i alla fall två år på mig innan jag måste ta tag i det.

Anyways, (min engelskalärare säger det hela tiden och det har börjat smitta av sig), igår var en rolig dag och jag ska lägga ut lite bilder från det senare. Nu måste jag göra klart laborationsrapporten i kemi samt jobba på i matteboken! Jag förstår inte hur vår lärare får för sig att vi ska kunna arbeta fram till sida 43 i boken på en vecka när han nästan aldrig ger oss tid att räkna på lektionerna. Jag är på sida sjutton tror jag! Sedan var det läxa i kemi också, några uppgifter (läs: många) som jag inte hann med under lektionen. Samt en miljon spanskaglosor som jag inte ens har tittat på! Herregud.

Nu ska jag inte störa er längre (genom att ni sitter och läser detta). Jag måste bara säga tack för alla gratulationer (inga här dock) jag fick igår! Jag tror jag räknade det till trettioen på facebook, känner jag ens så många?! Tydligen. Tack så mycket i alla fall. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback