Tårar kan jag vara utan




I morgon fyller jag sexton! Det känns lite konstigt faktiskt, eftersom jag knappt har kommit på något jag önskar mig och för att Joakim inte ens är hemma för att fira. Vi har ju varit med honom och Emelie de senaste två åren. Och så känns det konstigt för att jag knappt hinner tänka på annat än skolan nu när vi snart ska åka bort. Jag har redan fått reda på två prov jag kommer missa och inte få göra om eller liknande. Vissa ämnen är jag inte orolig över, som spanska, engelska och idrott, men matte! Jag kommer missa ett jätteviktigt prov i Matte B som bara sträcker sig över våren. Det betyder alltså att jag måste få mvg på de andra två delproven.

Men nu ska jag inte oroa mig över det mer! Jag ska öva lite mer på läxorna till i morgon och torsdag så jag slipper tänka på dem i morgon. Sen ska jag försöka att inte ha på mig mina Dr. Martens hela kvällen som jag hade igår... jag fick ont i fötterna av skridskorna i måndags, vilket jag fortfarande har, och jag vill kunna åka i morgon. Just nu tror min lärare att jag suger som fan vilket jag inte gör (när jag har rätt storlek på skridskorna).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback