This is the end of the world


Hejsan på er! Jag sitter nu i skolan och har precis skrivit klart min spanskaredovisning tror jag. Det känns som varje gång jag ska berätta om mig själv (redovisningen ska handla om oss själva alltså) är det mesta jag snackar om Muse. Att de är mitt favoritband, att jag sett dem två gånger, att jag ska se dem två gånger i år, att... jag älskar dem.

Vi har egentligen idrott men jag orkade inte vara med. Skridskor för tredje gången! Jag får så ont i fötterna och det är inte kul ens, speciellt inte när man är så dålig som jag. Min lärare märker nog inte ens att jag är borta, det gör han aldrig i alla fall. Och tur är väl det!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag orkade inte heller gå på gympan idag. Vi skulle ha beeptest. Så jag gick hem. Men så hade de inte det. Det ska vara en överraskning istället. Helvete.

Postat av: Mimmi

Tack, I guess. Fast det är ju inte jag som har tagit den :D Men ändå.

Jag vet! Hon hade ju skrivit i planeringen att vi skulle ha idag, men så ändrar hon. Fan. Jag måste lista ut ett nytt sätt att slippa undan på. Jag avskyr verkligen det.

2010-01-25 @ 19:42:50
URL: http://boxfulofbliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback