Tre år


För det första; ber jag om ursäkt för att jag inte har skrivit på länge. För det andra; ber jag om ursäkt till min blogg för att jag inte sa grattis på födelsedagen! I förrgår blev min blogg tre år och jag har sammanlagt under åren lyckats skriva 1040 (1041 med detta) inlägg! Det är lite mindre än ett om dagen men för tre år sedan skrev jag inte särskilt ofta. Inte alls lika ofta som nu i alla fall! Så grattis kära teeresia.blogg.se! Om Joakim och Emelie fortfarande hade varit tillsammans hade du varit lika gammal som deras förhållande.

Jag är faktiskt en aning stolt över mig själv som har lyckats behålla bloggen så länge. De flesta jag känner byter blogg, raderar den eller slutar skriva. Fy på det! Jag ska aldrig slänga min och jag ska försöka att aldrig sluta skriva. I alla fall inte helt. Det går knappt att förstå hur mycket av mitt liv som finns här!


Tre år, tre hundar! Eller ja, nu blev det ju sex hundar... fin bild är det i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback