You can have your conscience all you want




Är det bara jag som tycker det är jättesvårt att riva av frimärken? Visst, jag tror breven kommer fram även om frimärkena saknar hörn, men det är fortfarande svårt! Jag river alltid så långsamt och noga jag kan. Och som jag har sagt förr, munnen smakar verkligen äckligt efter att ha slickat brev. Även om det bara var tolv stycken!

Nu måste jag sätta mig med lite svenskaglosor som ska kunnas på torsdag (fan heller att jag pluggar på dem på onsdag) innan jag ska hoppa i sängen. Vi börjar tio över åtta med en mardrömsdag. Eller okej, två labbar, kemi och fysik sjuttio minuter var, lunch, sen fyra långa lektioner innan vi slutar vid fyra. Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback