There's no kiss of life so baby don't pretend


Först och främst måste jag säga grattis på födelsedagen i efterskott till Gösta! Gösta har årets häftigaste födelsedag. 24/7. Han fyller år varje dag! Gösta är verkligen världens bästa vän, så inte så konstigt att han är kompis med i stort sett alla! När jag kommer hem till Stockholm nästa vecka är jag sugen på en match i Alfapet igen! Anteckna Gösta!

Hur som helst, igår var vi i Varberg med mina kusiner och fikade och spelade minigolf. Jag tog många bilder minsann!


Basti och jag utanför parkeringshuset! Charmigt. Jag gillar verkligen Bastis sätt att stå på, haha...


Fika på fästningsterrassen!


Och där har vi skylten. Vädret tillät, som tur var! Det var hur varmt som helst igår.


Mina kusiner och jag på den (värdelösa) marknaden på Varbergs torg.


Och här har vi några som verkligen visste hur man njöt av solen på bästa sätt! Jag var tvungen att ta en bild.


Kallbadhuset i Varberg! Sanden ser ut som om den var från ett annat land än Sverige.


Sedan var det dags för minigolf! Samma banor som varje år, och jag tröttnar aldrig.


Men det gick uruselt för mig den här gången! 54 slag, pinsamt!

Kommentarer
Postat av: Gösta Bergman

Haha jag är så mycket efter xD Aw tack så mycket Teresia. Och jag vill bara påminna dig att jag VANN ÖVER DIG PÅ ALFAPET!!!!!!!!!!!!!! Typ den enda gången Ever!!!! :D :D Så jag tycker att jag är värd det ;)

2010-08-09 @ 18:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback