En fin sommardag i juni


Det är skönt att vara ensam hemma! Ända sedan i fredags har jag varit det. Inte för att jag har gjort så mycket speciellt, men det är ändå så jävla skönt att inte ha mamma och pappa flängandes hela tiden. Idag har jag dock varit en kort stund med Flays, vi badade i Edsviken. Jag borde tagit med mig en termometer för det var varmt!


Först en bild från i förrgår tror jag det var, från ängen bakom vårt hus.


Häftigt träd!


Det är så himla fint i Danderyd, eller har jag fel?


Snacka om att vi hade mycket plats att lägga grejerna på!


Världens finaste Felicia.


Ungefär lika blått som vattnet är på bilden, så grönt var det i verkligheten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härliga bilder världens trevligaste Teresia (kom inte på nått mer superlativ på T) xD Men, det ser ju ut som jag har en puckel på ryggen! :P

Postat av: mimmi

du tar så underbart fina bilder, tessan! saknar dig, men kommer hem om inte så länge :D då får vi ses.

2010-07-04 @ 14:17:19
URL: http://http:/rainbowtrout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback