I'm sorry for this mess



Bild jag tog förra vintern som till och med hamnade i en fototidning! *Stolt*

Åh, var har all blogglängtan tagit vägen? Det måste bero på den eviga vintern, jag känner mig ju inte ens sugen på att gå ut och ta foton. Jag tror inte jag har tagit en enda bild sedan vi kom hem. Förutom en bild jag tog på vår bok om litteraturhistora för att jag ville visa er hur tråkig den var, men sen orkade jag inte. Inte ens det orkade jag. Det beror seriöst på vintern! Idag var dock första dagen som det verkligen kändes att våren är på väg. Jag invigde till och med skinnjackan idag! Och jag hade Converse utan att frysa. Äntligen!

Och som vanligt måste jag introducera ett nytt band. Eller, ja, två nya låtar i alla fall. Jag har inte direkt hört mycket mer än en skiva av dem, och några låtar till. Men två låtar är i alla fall så jävla bra. Jag tänkte att jag kanske inte ska lägga in ännu fler videos så det blir länkar istället! Och nej, jag tror egentligen inte att någon verkligen lyssnar, men för de som vill så finns de där! BRA LÅTAR KAN JAG LOVA ER.
Floods & One Day Son.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback