44120



Även om jag inte gick vidare var det roligt att försöka! Det var kanske fem hundra personer som sökte i söndags (vi var de som de inte hann med på lördagen) och av dem kom fyra vidare. Så jag är inte direkt ledsen att jag inte var en av dem. Plus att två av de som jag träffade där och spenderade dagen med gick vidare! Jag hoppas som fan att de kommer långt för de var riktigt duktiga. Jag fick i alla fall bra kritik och de tyckte att jag skulle söka nästa år igen då jag blivit lite äldre. Då ska jag visa dem! För fan.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Oj jag visste inte att du sökte till idol! Fan vad coolt! hahah Jag kommer sitta som klistrad vid tv i höst ;)

Postat av: Gösta

Ofta att du inte ha sagt något!! :D :D :D :D :D Men vad roligt att de var snälla mot dig ;D tycker att du borde gå tillbaka nästa år. :D :D

2010-05-12 @ 06:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback