Jag kastar stenar i mitt glashus



Det stod i tidningen att det skulle bli ganska dåligt väder igår men det blev det minsann inte alls det!


Ellinore och Gösta kunde inte vara med på bilden för de skulle gå till Ellinore och hämta tändstickor som hade glömts att ta med! Mjöl hade inte kommit då heller.


Till slut lyckades vi faktiskt få till en eld! Fast sådär jättestor var den kanske inte... men varm i alla fall!


Sen var det dags att ta lite häftiga bilder med kameran. Eld/glöd + lång slutartid = Alltid en häftig bild!


Det var svårt att inte bli för lockad av att ta fler bilder, så det fick bli lite flera! Det här är endast glöd, men det ser ut som eld i mitten för att det blev så ljust när man blåste på det.

Ikväll ska jag vara med Felicia! Jag vet inte riktigt vad vi ska göra, haha, men vi får se. Först tänkte vi bada men, jag tror nog det är lite kallt! Jag tänker i alla fall inte stanna hemma nu när det är så extremt fint väder ute och allt!

Kommentarer
Postat av: Gösta

Om jag ska vara ärlig är det lite dumt att kasta stenar i sitt eget glashus Teresia xD! :D

2010-05-23 @ 17:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback