She says she always knew he'd come around


På lördag om lite mer än två veckor ska mammas bästa kompis och hennes man gifta sig igen. Eller ja, han är ju inte hennes man än, men de var gifta förut. Och så skilde de sig, men några år senare flyttade de ihop igen. Och nu, fem år senare, ska de gifta sig igen! Jag är så glad för deras skull! Så om lite mindre än två veckor kommer Joakim hit och stannar här en vecka! Visserligen är det ju en skolvecka, men det spelar ingen roll.

Hur som helst fick jag reda på att Joakim ska komma hit i en vecka igår! Så jag är förbaskat glad just nu. Inte minst för att han kommer lagom för att plugga till fysikprovet med mig, hehe. Fast då är det kemiprovet som ligger högst på prioriterningslistan dock, eftersom jag har det först. Nej, jag är så klart mest glad för att jag får träffa honom! Det var tre månader sedan nu faktiskt. Och tre månader känns som en evighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback