Most of our lives we try so hard to find the time


Igår var det födelsedagsfest hemma hos Elin och det var beyond trevligt. Det finns ju inget roligare man kan göra än att leka massa roliga lekar! Elin, om du läser det här måste du skicka mig bilderna på oss som satt fem eller sex personer på varandra på stolen! Jag tog knappt några bilder så jag har inte så mycket att lägga ut för tillfället.

Idag har jag i alla fall målat vårt garage och det börjar se riktigt bra ut faktiskt. Jag skulle nästan kunna påstå att det är roligt eftersom man kan lyssna på musik samtidigt. Och jag har såklart lyssnat på veckans bästa band,
Crystal Castles! Sjukt bra.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

åh, sammanträffande! har också börjat lyssna på crystal castles. jag ska se dem i november :D vi får ses snart, kram.

Postat av: mimmi

haha, du är rolig du :D ja, det är ju på debaser, så tyvärr. fast iofs kan man ju gå med målsman. jag tror min mamma ska gå också. för hon ville, haha.

2010-09-07 @ 19:51:11
URL: http://rainbowtrout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback